Reference na Dušana Dvořáka dne 27. února 2011, aktivní linky 15.dubna 2015


 Bushka Bryndová na FCB dne 27. února 2011
Napsal mi anonym, že mu prý Dušan Dvořák nabídl brigádu pěstování konopí. Prý je to legální, protože ho už zlegalizoval. Mladíkovi to přišlo divné a tak mi napsal.Upozornila jsem na podivné jednání DD MUDr. T. Zábranského z Adiktologie UK, který: "o tom cosi málo ví", ale prý se s tím zatím nedá nic dělat. Prosím tedy všechny lidi, které DD takto oslovil, aby ji odmítli a kontaktovali PČR nebo Adiktologické centrum.

·        Toto se líbí uživatelům Jerry Rey, Jan Jenne a 2 dalším.

já rád na brigádu vyrazím..,
jinými slovy, sám jsem za "D.D" přišel a nabídl se mu jako pracovní síla.. (navíc bez nároku na honorář) kontaktujte PČR, jestli myslíte,ale přijde mi to jako velice zvláštní humor..
  •  
Amrit Sen ...to jsou mi věci....moc to celé nechápu, přiznávám....
  •  
  •  
Peter Hrčka no toto zaujima aj mna lebo Dusan D. ide presne tou istou cestou Bushka ako ty, len on to taha za vsetkych . a aj verbuje brigadnikou vecsiu cast hendikepovanych a mam pocit ze vie co robi lebo ked zacne sud tak bude jasne ze ho neposlu do basy a D.D. jasne poukazuje na porusenie zakona nejaka smernica EU a spol. len uz vtom mam zmetok . tak je to legalne alebo neni .) na liecbu.
  •  
..chudák nezletilý anonym,
doufejme,že bude naplněna spravedlnost dříve, než se zletí a zesvéprávní. to je snad ještě horší než inzerát lákající děvčata do vykřičeného domu.
..není to ten co mu před dvěma roky ukradl pár rostlin a pak před matkou celou noc prozvracel?
já myslím,že brigádník by člověk mohl být už od šestnácti..
osmnáctka je tak pro distributory..
ale i tak, jako humor je to ,,zvláštní,ale dobré.
  •  
Marie Kružíková A nemá v tom zmatek DD? Nakonec z toho on sám vyklouzne pro nepříčetnost. :o)
Toto se líbí 2 lidem
  •  
  •  
nejsem sice právník ale řekl bych, že pěstování konopí pro léčebné využití je legální ve všech případech, žádný zákon se nesmí protivit ústavě a ta v tomto ohledu mluví poměrně jasně
co se DD týče, vzhledem k oboustranému a tak trochu slabomyslnému napadání si nemáte co vyčítat, zkraty vzhledem k tlaku z monsterprocesu jsou ale pochopitelné
  •  
Michale, je legální teprve tehdy, když to prokážete před soudem a pouze v případě, že je to pro vaši vlastní léčbu. Jinak vám hrozí, že budete posuzován jako drogový dealer. A navrtat do několikaletého souzení 17letého kluka je sprosťárna, ...zvlášť když se mu zalže o legalitě takového počínání.
O jakých výpadech mluvíte? Já jen už několik let upozorňuji lidi na konopné scéně, že DD je duševně nemocný a má záchvaty, v nichž vážně ubližuje druhým lidem. 

Např. v roce 2009, ještě v době mého souzení, když jsem byla vážně nemocná se záněty žil, mi vyhrožoval SMS, že pokud se na Million Marihuana March odvážím veřejně vystoupit, tak na mne přivede policii. 

A o několik měsíců později mi "věnoval" vládní cenu premiéra Fišera za moji práci na Konopí je lék a tvářil se, jako by se nic nestalo. Prostě se bavil, ale mně z toho stresu praskly žíly, hladina cukru v krvi dosáhla 27, což je už hodnota kömatu. Zachránil mne konopný výtažek, který jsem se tehdy naučila připravovat, jinak bych tohle asi už nepsala. Je mi líto, ale pro člověka, který se takhle baví a ukájí, nemám sebemenší pochopení!
A to není zdaleka ještě vše - počátkem tohoto roku Dušan Dvořák mne a ještě další lidi opravdu udal policii, nezůstal již jen u pohrůžek- a zase jen tak pro zábavu. Nazýval to ve svých mailech svojí "vyvedenou Tříkrálovou taškařicí, a udělal si tak dobře jako dárek k Vánocům.
Nejprve nám od Ježíška až po Tři krále každý den vyhrožoval maily, a pak 4. ledna na mne podal policii ve Veselí oznámení a udal i ty ostatní. Policie ve Veselí jeho udání 6. ledna odložila a poslala ho kam patří, ale věřte mi, nikdo ze zúčastněných se o svátcích nijak dobře nepobavil. Ovšem až na Dušana...
  •  
  •  
Bushko já nevím, vůči mě se choval vždy slušně a velmi přátelsky, nikdy jsem nezaznamenal jediný náznak zištnosti a sám se nabídl jako svědek u mého soudu. Vnímám i to břímě které si na bedra naložil a že má pořádný náklad, proto mám pochopení, co ovšem nechápu jsou ty vaše rozbroje na facebooku které jsem tu párkrát zaznamenal, chceme přeci společnou věc a dokud budeme rozděleni tak nemáme šanci aby se povedla. Nicméně podobné zkušenosti a Dušanova extenpore se dozvídám z více stran, to ovšem nemění nic na věci u člověka který je duševně na výši aby klesal na podobnou úroveň
  •  
  •  
Ja osobně fandim jak paní BB tak panu DD..:D.Ale příde mi nefér že se nikde nedočtu o Konospreji od Paní BB,který je prokazatelně lepší než Fenixovo slzy.Jsem s toho tak zmatený že už ani nevim jak to teda vlastně je.Konopí je lék s.r.o chce pomáhat lidem tak proč se nezačnou zabívat konosprejem od paní BB,jestli je to osobníma problemáma mezi Paní BB a Panem DD tak mi to příde že si tak trochu Pan DD kaká do pusy,jestli chce pomáhat lidem tak by i přes vztah k Paní BB měl začít řešit konosprej.Můj názor tim nikoho nechci urazit nebo poškodit.
  •