Údajný trestní podnět na Libuši Bryndovou, leden 2011


Zasláno emailem na Policii ČR ve Veselí nad Lužnicí a v kopii Libuši Bryndové,  

Policie ČR - Obvodní oddělení Veselí nad Lužnicí, náměstí T. G. Masaryka 24, 391 81 Veselí nad Lužnicí

*Věc:* Žádost o poskytnutí právní podpory v prevenci páchání trestné činnosti Libuše Bryndové, zvané též Bushka, bytem Zlukov

Dobrý den
Obracím se nás v souvislosti s Vašim posláním Pomáhat a chránit a s vědomím, že prevence je vždy lepší než represe.
Chtěl bych Vás laskavě požádat, abyste domluvili a právně vzdělali paní Libuši Bryndovou ze Zlukova, která o mně, mé rodině a Edukativní konopné klinice, kterou vedu šíří nepravdivé lživé a urážlivé pomluvy, které poškozují mou vážnost, vážnost mé rodiny a pracoviště, které vedu.
Paní Bryndové naše rodina a přátelé dlouhodobě finančně i morálně pomáhali. Zřídili jsme pro ni také veřejnou sbírku.
Osobně si paní Bryndové vážím za osvětu v oblasti využití léčivého konopí, ale sdělení, že paní Bryndovou nemůžeme s rodinou a s přáteli dále sponzorovat a můj nezájem o výzkum léčivého konopí v týmu s paní Bryndovou, která nebyla za čtvrt roku schopna udělat anotaci k výzkumu a jen druhé úkolovala, vedla k chování, které lze klasifikovat jako
hrubé a dlouhodobě trvající pomlouvání, které je navíc veřejně šířeno.
V příloze uvedené dopisy plné urážek a lží šíří veřejně v naší obci Ospělov společně panem Josefem Popelkou. Zatrhl jsem a zvýraznil pasáže, které jsou nepravdivé a pomlouvačné.
Přesto jsme s kolegy z kolegyněmi odborné společnosti Konopí je lék věnovali paní Bryndové cenu premiéra Jana Fischera za web Konopí je lék (prosinec 2009), neboť paní Bryndová byla v té době zcela nespravedlivě trestně stíhána a cenu za vzdělávání veřejnosti by si zasloužila.
V poslední době mne přátelé upozornili na web o pěstování a zpracování konopných drog pana Ladislava Kosiny http://www.free-grower.cz/, kde paní Libuše Bryndová opět lživě pomlouvá mne, mou rodinu i pracoviště, které vedu.
Nežádám, aby byla paní Bryndová ze strany policie řešena trestněprávně či v rámci přestupkového řízení, ale s odkazem na preventivní a výchovnou roli policie Vás laskavě žádám o domluvu paní Libuši Bryndové a sdělení, že pokud v této hanebné činnosti neustane, mohla by být skutečně krácena na svých právech, a to bych opravdu nerad.
Děkuji předem za vyrozumění o přijatých opatřeních
5.ledna 2011 Mgr. Dušan Dvořák
Mgr. Dušan Dvořák, 798 55 Ospělov 6
2011/1/10 Obvodní oddělení PČR Veselí nad Lužnicí taoopvesel@mvcr.cz

Dobrý den,

na základě Vašeho e-mailu Vám sděluji, že Vaší žádosti nazvané právní podporou a dále níže formulovanou jako domluvu a právní vzdělání pí. Libuše Bryndové nemůže PČR z hlediska svých kompetencí vyhovět. Přestože v závěru Vašeho e-mailu uvádíte, že nechcete, aby pí. Bryndová byla řešena v rámci trestního nebo přestupkového řízení, je možno předběžně konstatovat možnost spáchání přestupku proti občanskému soužití podle § 49/1a zákona č. 200/1990 Sb. Zde však nutno uvést, že ve smyslu § 68/1 téhož zákona, je projednání tohoto přestupku možné jen na návrh postižené osoby.Pokud se rozhodnete k jeho podání, obraťte se na nejbližší orgán PČR, který Vaše oznámení přijme a provede příslušné oznámení správnímu orgánu. V případě výše uvedeného přestupku ve smyslu § 58/2 téhož zákona, Policie ČR nezbytná šetření pro pozdější dokazování před správním orgánem neprovádí.

S pozdravem

npor. Ing. Petr Nováček

Vedoucí oddělení PČR

Na výše uvedené sdělení police nebylo dále reagováno

Co o tomto sdělila Bushka druhým?

Viz veřejné Fórum Pirátské partaje ZDE
Adam Soukal » 08 led 2011, 13:24
Tohle je od Bushky Bryndové. Asi víte o koho jde.

Adame, přátelé s DD už dávno nejsme, jen on to nechce pochopit. Poté, co se vůči mně před cca dvěma lety zachoval velmi neeticky (viz mé maily přiložené ke korespondenci DD s Policií ČR ve Veselí nad Lužnicí na odkazu http://www.free-grower.cz/viewtopic.php ... 048#p10048), jsem mu řekla, že mne mezi přátele nemůže už počítat a také jsem odmítla s ním spolupracovat na jeho výzkumném projektu o konopí.

DD se pak snažil mé rozhodnutí změnit tím, že mne v médiích vynášel do nebes jako velkého odborníka a tím, že mi "věnoval" Fišerovu cenu za web Konopí je lék - jenže já udělala víc než půlku jeho webu, takže to od něj zase nebylo tak strááášně velkorysé, aby to změnilo mé špatné mínění o něm.

A hlavně, já se nenechám uplatit - poté, co mi těžce nemocné posílal výhrůžné SMS s tím, že přivede policii, aby mne zatkla, na mé veřejné předvolební vystoupení jako kandidátka do EU parlamentu, vím, jaký je to hajzl...


Podívejte se na stránku, kde zveřejnil ten podivný mail asistenta poslance Šťastného (podle mne je to falsum) a posuďte sám jeho poctivost.


http://www.tdz-online.eu/akce/dekujeme-bushko

Pod výše zmíněným textem je uvedeno následující:


Pořádá
Centrum adiktologie

Obec: Praha 2

Ulice a číslo: Ke Karlovu 11

Mobil: 224 96 5035

Telefon: 224 96 5035

E-mail: info@adiktologie


Nezdá se vám podivné, že Dvořák takový ubohý osobní útok zaštiťuje Centrem adiktologie LF UK vedeným docentem Miovským? Zajímalo by mne, jak se na to bude tvářit, ale tipla bych si, že odvázaný z toho nebude...


A co vy, piráti, nevadí vám, že pod sprostými útoky na mne a ostatní lidi visí váš předvolební banner? Zničte Bushku, podepsáno Volte 23 - kdybych nevěděla o co go, tak bych si mohla myslet, že za těmi udáními a útoky je Pirátská strana. Nebo je to Karlova universita? Teď už fuckticky nevím...

Komentář: Libuše Bryndová poskytla webu www.konopijelek.cz opravdu jen pár z cca 200 stran týkající se lidových receptur. Veřejné předání ceny za web od vlády v prosinci 2009 mělo přispět  větší medializaci nezákonné kriminalizace Libuše Bryndové. Web Cvokaři on-line http://www.tdz-online.eu/ uveřejňoval desítky mystifikačních prohlášení, které musel poznat každý, kdo měl trochu rozumu.